-

Heey bloggen! Det var ett tag sen nu igen. Det börjar med att man tänker att man ska skriva sen blir det snart senare då orkar man inte så får det blir imorn o så fortsätter det. Jobbigt faktist menn jag har inte haft styrkan att skriva. Dagarna är fulla med att man gör massa saker på kvällen när man kommer hem så är man helt slut. Den här veckan har jag haft det jätte bra faktist.
I helgen som var på lördagen så var jag ute med ngr kompisar. Först gick vi till K15, den kvällen hade club 7 stället tydligen. Man va tvungen att stå på gäst listan annars var man tvungen att betala för att komma in. De va ju inga problem men musiken sög. Så vi tänkte inte gå fört. Sen en av vakterna kommer fram till mig o säger att vi tjejer kommer in gratis men killarna måste betala. Då så gick vi med på det. Men iaf så stannade vi inte länge där för de va tackno non stop våra huvud blev helt fuckade så vi drog till ett annat ställe. Förutom när club titan har där så då suger det stället så jag rekomenderar INTE!
Ska börja gå till barbar istället som är en minut ifrån mamma vad som än händer man e alltid hemma haha.
Förra veckan mådde jag ju inte så bra..men nu är det borta så nu mår jag mkt bättre. Jag hade ju bantat o så en hel månad sen när man börjar äta ordentligt som man ska kroppen är ju inte van så jag tror bara att min kropp börja regera. Då eftersom min mage blev svullen så trodde jag att jag hade gått upp i vikt. Men jag hade faktist gått ner i vikt haha helt sjuk! Så jag e super glad!
Solade med en tjej kompis igår på vägen hem vi passade på att gå till Lidl.
Där hittade  jag en el-tandbortste  haha den kosta bara 150 kr. Den har 3 års garanti så jag tänkt why not !? Plus massa mat. Man tänker att man bara ska köpa några grejer så blir det två stora kassar full. Mamma vart ju glad.
Min mamma älskar att mata en nyttig. Hon älskar att exprementera ge djur o människor olika saker så att de får testa på ngt nytt liksom. För hon e så omtänksam o vill att alla ska vara nyttiga. När hon får för sig att ngn kommer gilla ngt o tänker att den behöver det då är det kört!  Min katt äter inte vad som helst. Bara den maten han äter o vatten det räcker för honom. Ett tag sen började hon ge yoghurt till honom. Det älskade han. Och nu så hade hon börjat ge tonfisk till honom. Stackars min katt har börjat tappa hår på huvudet och blöder för att han kliar sig så mkt eftersom han blev alergisk på ngn av de. Det blev för mycket. Ska man iväg till veterinären för att kolla att allt är ok. Jobbigt o så massa pengar...men vad gör man inte för sin katt för att den ska må bra :)
Igår skulle jag ha gått till träningen. Bara satt o var skit tröt glömde bort mig. Men jag har redan tränat själv så jag kände att jag inte behövde.


Pusss så länge / Miss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0