Friends & Kids

Godmorgon allihopa! Idag vaknade jag av att min kompis dotter satt på soffan bredvid och pratade =) så jag sa till henne och att komma lägga sig bredvid mig, så mysigt. Vi låg där och prata ett tag tills hennes lille bror vaknade. Ville låta min kompis sova lite längre för hon behöver mer eneji än vad jag gör.
Igår när jag åkte hem så rensade jag hela kylskåpet. Det var inga grejer som jag kunde äta så jag tog med allt till mamma istället för att kasta. Hade så många påsar som tur övningskörde min kompis med sin pappa så hon skjutsade mig hem till mamma. Efter att lämnat allt hos mamma så åkte jag hit till min kompis. Hela veckan har jag velat komma hit för jag älskar att vara med de =) Samtidigt som man är med sin kompis så är man med underbara barnen som gör en lycklig!
Hon har sålt sina soffor på blocket så det kommer ngn idag och hämtar de, hennes mamma ska oxå komma för att hjälpa till. Hon har köpt 2 st jätte fina skinn soffor. Mycket bättre oxå när man har barn när man spiller ngt så är det bara och torka. Får se vad mer vi ska hitta på idag, men det kommer nog bli stor städning.

Nu har min kompis vaknat ska sitta med de på soffan och njuta av de sista timmarna innan de kommer och hämtar de, kommer sakna de ju hehe.


Puss så länge / Miss D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0