These three days....

så har jag sovit över hos min kompis Jenn. Det var ju inte menat direkt att jag skulle stanna här så länge men jag har varit så tröt o seg har inte orkat åka hem helt enkelt. Plus det är roligt och vara med henne & barnen. Det känns som om jag är barn ledig eftersom min katt har varit hos mamma nu i snart 2 veckor tror jag. En tyng från mina axlar är bortta. Igår så var vi på tatueringsstället i Tumba. Vi ska tatuera oss men eftersom jag inte hade ngn aning om villken stil jag ville ha så får jag beställa tid nästa gång vi går dit. Har ingen tålamod längre men tyvär måste vänta ifall jag vill att tatueringen ska bli som jag vill. Sen har vi städat hela lägenheten. Idag var vi nere i centrum ganska länge. Köpte lite grejer o käkade. Hade möte ida oxå med min kontaktperson & med en tjej som ska fixa praktik. Men jag avbokade båda möten för jag orkade verkligen inte åka dit.

Nu ska jag lägga mig, alla har redan så klart lagt sig för länge sen. De e bara jag som e nattuggla här :p

Sov så gott sötisar / Miss D

                                          


Kommentarer
Postat av: silly

för en i min klass valde att putta mig, & med min dåliga balans så rammla jag och slog i ryggen, de suger! Fast man kan även passa på när det e varma vårdagar, när man verkligen låtsas att de e sommar även om de e typ 17+ bara:P. dock så finns de inget bättre än den första varma sommardagen, jag läängtaar!!

2009-01-16 @ 02:00:30
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: silly

haha ja han e halvt störd & stor som ett hus o han kna inte bemästra sin storlek :P. haha. Ja de håller på gå över nu & ja sak boka massage till idag elr imorgon =). Händer i helgen då :)?

2009-01-16 @ 11:23:31
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Erica

Coolt med en tatuering, vill också ha en...men är väl för ung:-



Kram Erica i Singapore

2009-01-16 @ 12:24:38
URL: http://sunblock20.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0