Oops

Vaknade nyss av att Sara som ska fixa praktik plats till mig ringde. Vi skulle ha möte tillsammans med syo och jag fucking försov mig jippii! Ja nu så får jag skämmas o får boka om en ny möte. Men men sånt händer som tur tog hon det bra.
Igår stressade jag hela dagen just för att få tag på mina betyg eftersom vi skulle ha möte med syo. Aja lika bra att de är fixade. Och betygen är mkt bättre än vad jag trodde! Trodde att jag skulle ha IG på ALLT! Men nästan typ allt va G el VG :) So thats make me happy då behöver jag inte börja läsa om grundskolan!
Efter åkte jag till en kompis, de hade två st källare rum och var tvungen o tömma den som inte var deras för det skulle flytta in ngr nya. Det var massa kartonger o sånt fullt med deras massa massa gamla leksaker tekningar det var en hel del onödiga saker som bara hade lagts ner dit. SÅ vi gick igenom allt och kastade det som skulle kastas. Blev klara typ halv tolv på kvällen. När jag skulle bära en ganska tung kartong så gjorde jag mig  illa på nageln. Det kändes fan som om nageln särades från skinnet, sved som fan. Fick en spricka på mina nya naglar som jag har gjort  :( Senare kom en kill kompis och hämtade mig sin bil. Jag var ju heeelt död, han jobbar som vakt så vi åkte först dit där han jobbar och såg till att stället stängdes sen åkte vi hem till mig. Vi hade ngr saker och prata om. Snackandet tog ganska lång tid så han sov över hos mig. När jag vakna så hade han dragit till jobbet. Fy fan fattar inte hur han orkar jobba så mkt!!!
Har inte sovit ut men det kanske är lika bra så jag sover tidigt ikväll. Ska kolla om det finns tvätt tid behöver tvätta. Senare åker jag mot mamma för det är träning ida weeii :)
Nu ska jag äta sen frukost som vanligt :p

Puss så länge / Miss D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0