Ikea besök

Igår hade jag och min kompis Becci bestämt att vi skulle träffas och hitta på ngt. Då kom jag tänka på Ikea. Hade velat åka dit länge nu! Innan jag åkte till henne så åkte jag till Solna c och köpte hörlurar från clas ohlson. Som tur mammas kille hade gett mig presentkort där så jag slapp betala. Fy fan va det blåste idag. Det blev så kalt trodde min näsa o mina öron skulle ramla av. Först gick vi till ett slarium ställe som ligger där hon bor, fast jag sola inte. Hade ju sminkat mig så fint :p På vägen dit köpte vi pommes på ett ställe där vi alltid brukar köpa. Efter solningen tog vi bussen till Kungens Kurva. Innan man börja handla var vi tvungen o få lite enerji så vi köpte korv o sånt och åt. Det är så sjukt när man kommer in på Ikea så får man helt plötsligt ont i fötterna. Det är typ en grej som alltid måste hända. Man går runt där som en galning fram o tillbaka mina fötter blev helt knullade! Jag hade inget specielt så där jag ville köpa. Bara hemma hade det gått sönder ngr glas och tallrikar va tvungen o köpa så att det skulle bli gämt. Sen köpte jag ju så klart det jag kände för att jag ville ha. När vi var klara åkte vi ner och satte oss på deras skinnsoffor och åt lite mer. Igår när min bror åkte hem efter ett tag så somnade jag kl va ca halv fyra och jag vaknade halv ett på nattan. Tvingade mig själv att sova men det gick inte. Så nu har jag hållit mig sen dess kommer somna på en gång när jag lägger mig. Fick mkt kärlek ida från min lilla plutt! Man smälter när han bara kommer o kramar & pussar en utan anledning :)))

        

        

     


Miss D



Kommentarer
Postat av: Jenn

Söta Becci Lamin & Deniz =)

2009-01-13 @ 10:40:20
URL: http://mamih.blogg.se/
Postat av: Deniz

Hihi va gullig du e gumman!! <3<3

=D

2009-01-13 @ 12:44:05
URL: http://aquadolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0