Freak

Heej allihopa! Idag mår jag ganska bra =) Är hos min kompis Jenn. Hennes syster Becci är här med sin son Lamin. Sov över här igår kväll. Känner mig lite seg, men så är det väl början av dagen....De åt nyss ngt med räkor och jag tyckte att det luktade som köttfärs haha hur fan kan det gå :s
Har ingen aning vad vi ska hitta på idag, vet inte ens om vi kommer göra ngt man blir ändå ganska seg när man är hemma o bara vill stanna hemma. Vi skulle ut ida egentligen hade vi bestämt men Jenns mamma kunde inte passa hennes dotter Amina så då blir d lite svårt. Lika bra kanske slipper dricka!
Jag ska iaf hinna städa hennes badrum :p haha jag är städ freak!
Nej men städning är min terapi. Jag mår så jäckla bra efteråt. Det handlar nog lite oxå om tvångtankar, men jag tycker för tillfälligt att det är bara positiva tvångstankar! Hoppas bara att det är inget som blir värre. Det är inte så att jag måste göra ngt flera gånger utan jag måste göra allt som ingår i min städning allting måste ligga som det ska rakt o fint hehe. Nej men jag gillar och vara organiserad. Plus man får lite träning.


Puss så länge / Miss D


                      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0