Filmkväll med broor ♥

Efter att varit ute o festat i lördags och druckit en hel del så va jag ganska bakis igår, vi åkte till Mcdonalds tre på natten helt sjuka! Ville bara sova men hade lovat min bror att vi skulle vara hos mig o kolla på film. Gick och hämtade honom. Mammas kille var oxå där. De tyckte väl att det skulle vara skönt att vi gick så de kunde vara ensamma. Först kollade på en film på tv med Mr Bean den roliga snubben. Sen laddade ner vi en turkisk film som va ass rolig!! Trodde inte att jag skulle garva så mkt! Vi gick o la oss halv 4 och jag somnade kanske inte förr än 8 på morgonen. Så nu e man uppe och måste hålla bror sälskap, som alltid vaknar tidigt. Det jobbiga e att när jag inte har sovit ut el bara fått sova ngr timmar blir jag på ass dålig humör, så allt han gör irriterar mig tyvär. Vi åt nyss frukost nu sitter han på sin plats och fastnar framför tvn som vanligt. Väntar på att pappa ska hämta honom så jag kan åka iväg o köpa sköljmedel o sånt.

Nä nu ska jag lägga mig bredvid bror o gosa med honom.






  


Puss / Miss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0