Jul * Nyår & Efter

Hej allihopa! Som vanligt är uppe jätte sent o skriver. Alla tänker säkert har inte den här människan ngt liv :p
Har varit hos mamma nu snart 4 dagar..lovade och sa till min mamma o bror att jag skulle stanna här i en vecka tillsammans med katten. Vi har inte träffats på länge. Känner att vi behöver vara med varandra tills vi tröttna he he.
Har mått väldigt dåligt på sistonde och sen så har det hänt en hel del så jag har inte kunnat skriva. Inga bra saker tyvär. Kanske kan ta upp de framöver men inte just nu. Men sen så har jag inte gjort så mkt mer.

På julen skulle jag mamma o bror gå på bio sen hem till mamma o vara där äta och mysa liksom. Jag förväntade inte mig ngn bra jul men inte häller att det skulle var så här. Det blev bråk mellan mig o mamma. Allt blev förstörd vi gick bara på bio sen åkte jag hem o va ensam hemma resten julen. Tog det bara som en vanlig dag. Nästa år ska fan ingen få förstöra!
Nyår kändes inte häller som nyår, på morgonen medelade min kompis Jenn till mig att hon och hennes syster var på väg till sjukhuset med ambulams. Fick värsta paniken då och försökte åka dit så snbbt som möjligt. Kom till fruängen och skulle ta en buss där i från men missade den som tur kom min kill kompis innom ngr min o körde mig till sjukhuset. Det var ju så läskigt o se henne ligga där. Visste inte riktigt vad som hade hänt heller. Hon har varit med om ganska mkt på sistonde eftersom hon är gravid så påverkas barnet oxå det är liksom 2½ månad kvar tills hon ska föda. Så hon hade fått värkar ont överallt. Som tur gick det bra. Jag hoppas att det inte händer igen :(
Efter det ville jag så klart  inte lämna henne så jag firade min nyår hos de. Senare kom min kompis pojkvän o han hade med sig en kill kompis. Vi drack hade det roligt & mysigt. Fan va läskigt det va att kolla fyrverkerier från balkongen. En höll på nästan komma på oss. Men annars va det jätte trevligt! Saknar den dagen faktist hehe :p

Det var lite av de dåliga och bra sakerna.
Hoppas iaf att år 2009 fortsätter bra & hoppas att alla hade ett riktigt gott nytt år !

Puss så länge / Miss D



Kommentarer
Postat av: Jenn

Gumman det var vårt första nyår

tillsammans =)Kul hade vi verkligen ;P

2009-01-08 @ 23:56:22
URL: http://mamih.blogg.se/
Postat av: Deniz

Hahaha visst hade vi gumman ;)

Hoppas att det blir roligare nyår nästa år o alla fram över :)

2009-01-09 @ 01:53:13
URL: http://aquadolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0