Aj aj aj

Det har varit en väldigt jobbig och smärtsam vecka!! Men jag klarar det =) I måndags så började jag på gympa med ngr kompisar, el de hade börjat långt innan mig. Det är en kvinna som står o gör rörelser situps armhävningar o massa sånt i en timme. Jag har ju inte tränat så på hur länge som hellst så dagen efter kändes det som om jag hade blivit sparkad fått stryk överallt på kroppen. Fy fan va ooont det gjorde!! Gympan är två gånger i veckan så jag hann vila mig tills nästa gång. Efter andra gången så har jag inte så mycket ont jag är glad! Allt blir bara bättre och bättre!
Vägde mig igår hos min kompis jag har gått ner 2 kg på 4 dagar sammanlagt 7 kg sen somras på hennes våg. Fy fan va underbart det känns! Kan inte fatta det! Stolt över mig själv =) Det bara ngt jag känner det syns nog inte än måste gå ner lite mer för att det ska synas. Men men jag har aldrig gått ner i vikt förut så till o med 1 kg är mkt för mig.
Igår fyllde mamma år, men tyvär hade jag inte pengar så jag kunde inte varken fixa el köpa ngt till henne. Skäms så mycket. Hennes present får bara bli lite sen :(
Idag åker min bror skidresa till Hassela, önsk att jag kunde hänga med för det är verkligen ass roligt! Kommer ihåg när jag var yngre och åkte med skolan på skidresa fast det var till Idre. Faan va roligt vi hade! Kommer aldrig glömma.
Just nu har jag inget för mig ingen är hemme ass tråkigt. Ska ta en dusch o mysa med min katt lite.

Puss så länge / Miss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0