09 / 13de jan

Nu har jag sovit ganska länge, bäst att gå upp innan det bi för mkt även om det är jobbigt!
Har lite tryck på huvudet som att huvudvärk e på g. Orka!
Idag måste jag fixa ansökan, handla och sola. Så jobbigt att åka fram o tillbaka! Min mamma börjar praktisera idag igen så jag ska passa min bror. Så måste ytterligare åka ngn stans. I går när jag var uppe hela natten så letade jag fram kläder skor jackor allt möjligt som jag ska sälja. Använder inte de, bara står där så de e bäst o sälja o tjäna lite pengar så ja kan bla tatuera mig snaaart!!

Nu ska jag äta frukost fixa mig o så jag kommer iväg!
Peace / Miss D


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

skönt att du ska sola,



man längtar så till sommaren

2009-01-15 @ 17:30:20
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: silly

oh huvudvärk suger, ja har fan ont i ryggen och huvudet :P haha. Men guud ja saknar sommaren, e så jävla trött på solarium!!

2009-01-15 @ 17:34:44
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0