Underbart

Har precis tagit en dusch. Innan det tog jag och mami en lång promenad. Det var underbart, kände att jag inte kunde andas och behövde gå ut.
Har inte bloggat på ett tag pga att jag har mått väldigt dåligt och haft en stressig och jävligt dålig vecka. Och det blir inte bättre känns det som. I tisdags så låste jag in mig, inte ut mig utan in mig så jag kunde komma ut. Låset hade gått sönder så de fick komma och byta lås. I torsdags när jag skulle iväg så märker jag att min månadskort var borta. Jag har tappat den ngn stans så nu kommer jag inte kunna åka ngn stans tills jag köper ett nytt. Hade  haft den bara i en vecka! Sen är det massa annat skit...
Vissa människor har gjort det jävligt jobbigt för mig just nu. Men allt blir ändå som jag vill såå därför... I don't give up but im letting it go because i don't need them and the drama they are bringing to my life! SAVE THE FUCKING DRAMA FOR YO' MAMA!

Jag är lycklig och glad...ibland kan saker gå snett i ens liv men det betyder inte att världen går under. Man kan må dåligt då efter att man har löst allt så är det bara och börja ta nya tag så glömmer man allt skit som har hänt. Allt misstag fel man gör är bara erfarenhet i ens liv.

Nu ska jag äta och ta det lugnt för jag blev ass seg efter promenaden.

Puss så länge / Miss D




Kommentarer
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

kanske ingen speciell design men trevlig att läsa :)

2009-02-07 @ 16:23:54
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0