Tröööööt

Tröt tröt tröt. Kom hem till mamma ett tag sen från träningen...är så nere och mår skit de här sista dagarna.
Blir lätt irreterad och blir arg typ för inget o skriker är så känslig bara ngn säger ngt så tar jag illa upp. Det låter som om jag har pms el ngt. Men det är inte så. Sen jag fick dåliga nyheter från Turkiet ang om mormor så har jag bara blivit värre och värre. Är på g o bli deprimerad. Är tröt o seg hela tiden har svårt och sova. Har ingen lust att göra ngt ingen lust att äta mår bara illa. Allt är som jävla tortyr! Räcknade alla de här grejerna till en kill kompis han ba shit du e inte gravid va :p heeell noooo!!
Tränade inte i tisdags för jag va helt slut utan att göra ngt. Så jag bestämde mig för att träna dubbelt så mkt som jag brukar göra nästa dag. Men då mådde jag ännu dåligare fast jag klarade av att gå på promenad i en timme. Gick runt först i Västras. sen fortsatte jag och kom till Huvudsta och vände där i från. Det var skönt.
Idag äntligen tvingade jag mig själv att städa & tvätta som tur det var inte så mkt. Sen åkte till Sumpan o solade.
Älskar solariumet där its nr 1!! De har gjort det så fint där. Sen åkte hem till mami åt lite bytte om o drog till träningen.
Jag hade druckit sån här lätt kolsyrat bonaqua vatten men eftersom jag har inte druckit det på jätte länge läsk o sånt på träningen kände att jag var nära på att spy. Men som tur jag gjorde inte det. Fast mår fortfarande illa kaske bäst o ta grav test =/
Och en grej jag är ledsen över, mina vänner förstår inte riktigt hur jag verkligen mår. Kanske vissa tar illa upp för att jag inte kan hjälpa de och att jag inte hör av mig. Men just nu är det jag som behöver stöd och förståelse och att ni ska finnas där för mig och höra av er.

Nu ska jag vila!
Byes så länge / Miss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0