Städa städa varje fredag o så varje jul det tycker ja e kul

Massa saker att göra idag, mamma är på middag med sin kille och killens pappa. Pappan skulle bjuda de.
Hoppas att du har det trevligt mamma! Fixade ordning mat till min bror nyss köttfärsås o spaghetti. Snart ska vi dra in till stan och kolla om vi hittar ngr fina grejer. Sen förstår ni blir stooor städning här. Innan mamma gick så klagade hon om hur stökigt och smutsigt det har blivit! NOT! Men det är väl lika bra och göra det, för d e väl det man brukar göra på söndagar (egentligen) storstäda ? Sen ska det tvättas kläder o massa annat. Skulle ut på promenad idag oxå men om man ska hålla på o städa så mkt så kanske inte det behövs. Kanske går på promenad en kvart el ngt.

Igår kväll åkte jag hem till en tjej kompis hennes mamma o hennes mammas man o en till tjej kompis va där. Skulle föra lite där o jag hade inget för mig så jag åkte dit. Fast jag drack inte eftersom jag försöker gå ner i vikt det ju mkt kalorier i sprit. De ville att jag skulle hänga med ut men eftersom jag kom dit med mjukisar kändes det inte så bra så jag åkte hem istället och spela kort med broor. Vid kl 12 på kvällen så där vart jag jätte sömnig men kunde ändå inte somna för än kl 3 på natten :(  hatar det verkligen jobbigaste som finns! Måste börja vakna extra tidigt på morgonen.

Nu ska jag göra ordning mig. See yah lateeer

/ Miss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0