Smärtor

Vaknade imorse av min kats bajs lukt! Sprang och la hans låda på balkongen. Orkade inte fixa det. Gör alltid så sen sover jag el måste dra iväg så glömmer jag göra men som tur fixar mamma det varje gång :p
Den här gången var jag tvungen o dra iväg. Hade möte som jag skulle till. När jag vaknade var så stressad för det var typ en kvart kvar tills bussen skulle komma o jag skulle hinna köpa månadskort först. Jag hann inte med den bussen jag skulle fick byta buss o så kom i tid iaf. Hade ju gympa träning igår. Och mina jävla vader har blivit värre och värre kunde knapt gå imorse. Det gjorde såå ont så jag höll på börja gråta fan!! Hoppas att det gåt över snaaart :(


Miss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0