Skön elr vad !?

Lilla AL fadji batlar med Hermez Saliba

Så Jävla Keff. Dont u know fadjiis more cool than you, Dont u know fadjiis makes the fool of you, Ehm Dont you . Häh! Idiot. Een tfu trii fir alla güzzar möste blir, om dü inte ticker öm, e-stick härifröm. I take u to the candy shop, i let u lick fadjiis snopp, i take u to the candy shop u never stop licking stop. Idiotjävel. een tfu güzzar fur, hur, om hon e lång stur pö tur. Tfu trii va hände mer? Såja, jag e kändis alla ser. Jag sa 4 5 va hände sen? Hün vill följa till min hem. Sex sjö vem e dö? hallö skar dü gö nu? Talk to the hand! Jag känner mig kåt. jag heter fadjii fadjii heter jag, hej och jag ska knulla knulla dig så hårt, jag dyker upp i din anal och alla kom och se på samma kanal . Sö möste blir, sö möste blir. Öest, möste ät öest, möste blir gudiiis, möste ät öest, öh kom ät min öest öeeest, möste ät ööeeeest, möste blir gudi-iss, lösvik gudis öest. HEHE lilla flicka, jaevla boeg. 


                                                         

HAHA såå jäckla nice!! Är det bara jag som har sjuk humor :D




Kommentarer
Postat av: elina

hahaah!!! så braa! Hoppas du mår bättre snart gumsan. När får du svar på blodprovet??

2009-02-27 @ 10:56:00
Postat av: Anonym

Hahah visst dör varje gång jag ser den!

Ja det hoppas jag me :( Ingen aning fan hon har fortfarande inte ringt den där fittan. Får väl ringa upp henne sj.

2009-02-27 @ 10:59:29
URL: http://aquadolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0