Kalorier & Fett

Hey bloggen!
Nu är jag hemma hos mig med min bror. Han sov över hos mig. Igår så käkade vi kebab pizza, pommes, chips o dipp o grejer. Det var länge sen jag åt så mkt fett mat. Min magsäck har krympt så mkt. Förut jag kunde äta upp en hel pizza o mkt mer men nu kunde jag knappt äta halva. Min mage höll på och explodera. Det kändes som all mat som köptes var i onödan! För nästan allt kastades. Men men lite fett gör inget ibland.
I fredags gick jag ut med en tjej kompis. Det var reggeaton kväll på ett ställe. Det var självklart att vi skulle dit cause im all about reggeaton babyyy.
Drack lite mer än vad jag borde mådde illa och det snurra som fan, allt blir bara nasty då. Men hade det så jäckla roligt! Det var som att dansgolvet var vårt. När min kompis dansade med en kille jag ville bara stå där o njuta av att se de dansa för de dansade så bra ihop. Hoppas att det blir flera flera reggeaton kvällar :D
Så den här veckan har det varit mkt kalorier och feeeeett. Nice niceee!
Nu ska jag hjäpa bror med lite engelska sen ska vi dra och handla åt mami. Senare tänkte träna med en kompis. 

Have a nice sunday / Miss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0