Jag lever!

Hey bloggen! Det var väääldigt länge sen! Jag har haft det fullt upp med livet. Har velat skriva men inte orkat el hunnit.
I helgen som var fredagen var jag hos min kompis Becci med hennes sån Lamin. Nästa dag var ju alla fjärtornas dag :p Så min hemliga dejt skulle komma (vill inte säga vem det är). Jag hade inte förbrett ngt hemma. Så jag åkte vid halv åtta från min kompis. Städade plockade undan allt duschade sminkade mig klädde på mig och hann inte fixa håret så plingade det på dörren. Vi hade det jätte mysigt. Men som vanligt hann vi inte ta ett snack som vi alltid säger att vi ska göra...fick iaf Escadas nya parfym den lutar så god, sen fick jag en ny dator för min dator e helt cp och sen hade han samlat kuponger från mcdonalds så att jag kunde hämta ut en mobil. Så jag va jävligt nöjd med allt jag fick!
Stackarn fick inte ett ända skit från mig =/
Nästa dag så skjutsade han hem mig till mamma o jag sov över där. Det inte så bra mellan mamma o bror. Så jag gick in till min brorssas rum och försökte lugna ner honom vi spelade kort pratade om allt möjligt. Han o jag vi har det jätte roligt när vi bara inte gör ngt specielt så mkt som vi garvar även om jag e äldre har jag oxå barnslig humor hehe :p

I måndags åkte jag till Solna Bussnes Park för att lämna in min ansökan. De har bytt ansökan de ser förjävliga ut nu blir helt förvirrad! Sen åkte jag hem för att hon som bodde här med mig Camilla skulle hämta alla sina grejer o flytta. Eller det va kanske 2 månader sen hon inte skulle bo här längre, så hon hämta sina grejer nu. Det har hänt ganska mkt under tiden. Men som tur de e inget som påverkar mig längre. Va grovt ledsen början av allt. Men nu när ja tänker på de tiderna så garvar jag bara haha det skönt ! Because i can live it behind and move on!
Sen åkte jag till kista och träffa min kära Nazanin. Vi skulle hämta ut den här jävla mobilen som typ har tagit slut överallt. Sen åkte vi till träningen och tränade hårt! Efter träningen åkte vi till henne sov över där.
I tisdags så åkte vi till Kallhäll el va det heter vi gick på lägenhetsvisning där. Lägenheten var så fin o mysig det fanns öppen brasa i vardagsrummet. Såg ut som en prinsessas lägenhet. Men hon låg på nr 45 tror inte hon kommer kunna få den då =/ Om jag ska vara ärlig hoppas att hon inte får den för då måste man åka åt helvettet för att komma till henne. Efeter det gick vi i stan lite och sen åkte till västraskogen för jag hade fått paket. Sen kom till mig för vi skulle hämta ngr nagel grejer så vi slapp komma hit igen. Mendas vi var här så passade jag på och träna på min maskin för hon har inget sånt hemma. Efter att vi va klara med allt packat o klart så åkte vi hem till henne o jag fixade hennes naglar. Va mkt snabbare än jag trodde!
Nästa dag på onsdagen vaknade vi och kädde på oss åkte snabbt och solade runt kl 10. Vi kom hem o käkade lite. Sen började hon fixa sig för hon skulle på möte och efter hade hon ngt med facket. Halv två typ gick vi hem i från.

Eftersom jag har ett sånt månadskort för yngre den gills inte på mig så kan jag åka fast. Vi brukar ha koll o kolla men den här gången så glömade vi bort det, så satt det ngr killar bredvid oss. De börja säga aboo kontrolanter kommer. Först trodde vi att de skämta men det var inte det. Jag fick panik o sa vad ska jag vad ska jag göra killarna ba gå längst bak jag blev helt stel o kunde inte röra på mig haha så en av killarna tar fram en månadskort till mig han hade två st heeeeeeeeeeellt sjukt!!
Så när de kom visade jag den. Han räddade mitt liv. Min ängel haha! Gud tycker om mig :D
Det är inte alltid sånt händer. Sen va jag tvungen o gå av, det kändes som om jag inte kunde tacka honom tillräckligt!
He saved my life for fuck sake!
Sen kom jag hem o va bara hemma har ju inte varit här vet inte hur länge. Tränade tvättade sen låg bara och kolla på tv på min sköna soffa.
Nu ska städa hela lägenheten innan jag drar ut på en annan äventyr :p
Ska försöka sola ida sen blir det träning wohoooo!!


Ha det bäst pluttisar / Miss D



                                                   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0