Infektion

Glömde säga i tisdags var jag på vårdcentralen på grund av mina vader. Efter att jag börja träna regelbundet så har jag fått enoormt ont på insidan av mina vader. Fick det ngn gång förut oxå. Jag börja tänka att det är ngt fel på mina ben så de måste kuttas av el opereras så jag blir utan ben. Kan gå och använda träning maskinen jag har hemma men att hoppa o grejer det går inte. Doktorn klagade på en gång hur jag gick. Visade vart jag hade ont då sa hon aa det är kommer inte ihåg vad det heter men ngn sorts infektion. Sen klagade hon på mina skor att jag måste köpa skor typ från acco el wagabond el wedins med mkt stöd. Så nu måste jag köpa kärring skor som kostar hur mkt som helst för att bli av med det här. Hon ville att jag skulle ta blodprov för att hon tyckte att mina läppar var bleka då blev jag rädd så klart o börja tro att det var ngt fel på mig. Sen fick jag ta den där jävla blodprovet! Jag haaatar sprutor och nålar men jag skärpte mig o gjorde det iaf! Bajs bajs bajs! Hon skulle ringa mig igår för att säga resultatet men hur gjorde aldrig deeeet :@




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0