.......

Kom precis hem till mami, efter att bara sovit fem timmar känns det nu som om det är tolv på kvällen och jag borde gå lägga mig. Jag och 3 tjej kompisar åkte till sumpan för att sola. Fick lite mer färg alltid roligt!
Sen satte vi oss på en caffeteria där. Jag åt sallad med bulgur och kyckling. Det var helt ok blev ass mätt.
Sen orkade vi inte göra så mkt mer så vi åkte hem.
Det ska ju bli ute gång imorn. Vet inte riktigt villka som ska med och har inte bestämt el pratat ordentligt med ngn.
Känns lite jobbigt o inte veta! Men nånting ska det bli iaf. Jag hoppas att club titan finns på K15 imorn oxå så att man kan dra dit. Fast jag har lovat en tjej kompis att jag ska med på en hemmafest. Det känns som om det kommer bli tråkigt. Kanske kan gå dit en stund bara o sen ut.
Idag ska jag bara sega och ta det lugnt. För jag har grovt ont som vanligt på mina vader så jag måste vila in för imorn hehe. Fast ändå det känns väldigt deprimerande att stanna hemma på en fre! Ska tvinga mig själv att gå på promenad lite senare. Känner mig inte så duktig den här veckan.
Men men de e bara och ta nya tag nästa vecka.


Miss D



Kommentarer
Postat av: Tossan

Tack för de fina orden !

blev så glad.



kram Tossan

2009-03-04 @ 18:36:07
URL: http://atousak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0