Veronika bestämmer sig för att dö

Heter boken jag leser just nu. Den fick jag ner jag gick po nogot som hette Molet. De sammarbeta med Socialen. Deras uppgift var att fixa praktik plats som förhoppningsvis blev till ett riktigt jobb. Fo ungdomar att komma ut po arbetslivet. Det er en av de BESTA sakerna jag har varit med om faktist! De har varit so hjelpsamma. Tackar gud att jag fick den her möjligheten. Ner vi skulle ha avslutnin so fick jag den her boken oxo. Den er skriven av Paulo Caelho.
İ den har de skrivit " Velj ett innehollsrikt liv! ". Det her ordet poverkade mig so mycket. Och boken de har valt passar mig perfekt. För nogon gong i tiden hade jag oxo sjuka tankar och ville inte leva skötte inte mig sjelv.
En bra bok so den rekomenderar jag :)


Varje ögonblick vi lever er resultatet av ett medvetet val mellan liv och död.


Miss D


                                                    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0