Spring flicka

Tills nu so har jag inte suttit ngt. Telefonen har ringt non stop och det har kommit folk hela tiden. NU e jag tröt!
Kenner mig som en spring flicka.
Min kusin kom nu...och hon ska iveg igen. Det er so att hon har treffat en kille. Heh behöver jag sega mer...hon e ker. Han er en nybildad doktor, innan min mormor skulle opereras so hitta de inte blod för henne. Han hade ringt bara ett samtal och fixat blodet po en gong. So tack vare honom gick allting mycket lettare och han sog till att sjuksköterskorna tog hand min mormor hela tiden :) det var ju jette snellt av honom.
Men ah jag hatar verkligen ner killer kommer in i bilder so har man inte tid för ngt annat. Man förendras och har ingen tid. Det er so synd! Har absolut ingenting emot att hon er med honom och treffar honom. Hon har det jobbigt hon pluggar 24/7 och behöver komma ut. Men jag ser henne o det er kanske en gong om oret och hon tillbringar sin tid oftast med honom. Det kallar jag för blind ker. Vill bara inte att hon ska ongra sig.

Japp so er det menniskor förendras hela tiden, den tjejen/killen du sa igor min bestis till er nu en av de personerna du kanske hatar mest av alla i hela verlden. DERFÖR ska man İNTE ta nogon för GİVET!
Man ska veta vart man har ALLA och ta vara po de personerna som betyder mest! Man ska inte sitta o venta po saker hela tiden för reletioner handlar om att ge och ta. Det er der personer gör fel hela tiden och sen trötnar man till slut och kan inte finnas kvar po samma sett. Men endo gör alla som de vill. Jejejejejeje

Pözz / Miss D


                                            


Kommentarer
Postat av: elina

du e så klok duu =)

2009-04-10 @ 19:50:44
Postat av: Ninna

Jag håller med Elina! :D

2009-08-11 @ 01:38:43
URL: http://ninnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0