Hahah jag döör..

Nyligen kom en granne som bor precis huset bredvid. Hon har varit sjuksköterska tidigare, ner vi var smo jag och min kusin och blev sjuka so var det alltid hon som gjorde spruta po oss. Eftersom hon har varit sjuksköterska vet hon mycket om vad man ska eta för att inte bli sjuk o sont. Derför eter hon och hennes mamma veldigt veldigt mkt vitlök. För vitlök er bakterie dödande. Hon hade etiti det tydligen imorsse. Jag merkte inte fron början ner jag öppnade dörren. Sen satte hon sig po soffan bredvid der min mormor sitter. Sog att min mormor skönk mer o mer in i tecket. Ner hon grannen skulle go so började hon och jag prata lite jag var tvungen och holla andan ner hon pratade annars skulle jag spy! Ner hon gick so sa jag till min mormor fy fan va hon stank vitlök!! Hon sa ja jag vet jag hade so svort och holla mig ner hon satt bredvid mig o jag kunde inte sega ngt till henne. So hon gick hon gick o öppna rummets fönster och bad mig att öpnna de andra fönstrerna. Nu förstor jag varför jag har en son kenslig nesa! Haha mamma och mormor er oxo so.
Ner mormors systers dotter var her so paratade de och vi hade precis etit mormor höll po och go in till rummet do sa hon men vad er det du har etit det luktar do sa hon lök mormor ba go och tvetta munnen till henne. Ner vi hörde det vi dog av garv för mormor klarar inte av starka lukter el lukt som stinker. Och jag förstor henne för jag e precis likadan haha alla som kenner mig  ;)

Morbror och en granne er her ska vara lite social.
/ Miss D

                                      
                                               Ha koll po andrekten menniskor!! :)



Kommentarer
Postat av: Elina

HAHA! Rolig hon e..hon verkar va stark. Ha det bra gumsan <3

2009-04-09 @ 17:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0