240409

İdag ner jag vaknade so stog min mormor och gjorde ngn slags deg grej som jag tycker om. Eter det varje gong jag er her. Igor so var det röd dag her. So min moster var ledig. Dagen innan so sa jag till min mormor att vi alla kan eta frukost tillsammans och att vi kunde göra den deg grejen som jag gillar. Den heter Bazlama. Jag vaknade sent och alla hade glömt det förutom mormor. Hon hade kommit po det ıgor kvell ner hon hade lagt sig o hade inte kunnat sova. För hon modde doligt över att de inte gjorde det till mig po frukost. So hon hade fixat degen o allt medans jag sov. Hon ska inte holla po och göra grejer för mycket sto och göra sig trött eftersom hon er ny opererad och gammal. Kom upp och sog henne holla po med degen jag blev arg po henne. För att jag tycker synd om henne, hennes helsa er viktigare en Bazlama liksom. Jag tenkte inte ens po det. Men eftersom hon elskar mig o tenker po mig so kunde hon inte lota bli att göra det. Hon sa ifall du hade okt utan att du hade etit det her so skulle jag mo jette jette doligt och tenka po det hela tiden. Oooh min lilla mormor finns det nogon som er lika omtenksam som dig :(
Po slutet gjorde vi lite team work hjelpte henne o fixa resten so ot vi tillsammans. Muuumms so gott det var !! :D

                                                                   

Min kusin och hennes kill kompis kom hit vid kl 1. Sen dess har han hollit po med datorn formaterat om den och fixat massa program o sont. Har suttit och tittat po fick fan ont i huvudet av att bara sitta o inte göra ngt. Skiit snellt av han men han va veldig seg!!
Nyss kom moster fron jobbet. Hon kom med doliga nyheter. En jette nere familj till oss de er som slektingar mannen er sjuk och har diabetes. Den sorten han har er veldigt farlig. Han er po sjukhuset just nu och det finns typ ingen chans att han kmr överleva. Han er tydligen hjern död..han har inte öppnat ögonen po 3 dagar. Vi ska snart oka dit. Ah so jobbigt vet fan inte vad jag kmr göra blir so ledsen. Sen jag har kommit det har BARA varit sjukdom cancer död sjuk sjuk sjuk. Har bara varit med sjukdomar her. Dödligt liv vad kan man göra ot saken !!


Miss D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0