220409

Det har varit 3 hemska dagar! Men idag er inte slut en...
Pga min navel som blev infelterad so var jag tvungen oka till akuten. Nu har tusen menniskor sett och pillat po min mage! Det roliga er att andra dr som kollade. Ner han skrev uppgifter o sont om mig efter att han hade kollat so hade han skrivit seluliter!! Alltso att jag har seluliter po min mage!! WTF!? Haha va har det med saken o göra :S
Aja nu vet vi det oxo! Nu er det mkt bettre efter att ha gott till olika sjukhus o blivit pillad o tryckt po magen av massa dr. Har fott massa mediciner. Men kan ej beskriva hur ont jag hade och hur svullen jag var! Jag gret framför folk villet jag absolut inte brukar göra för jag hade so ont! Egentligen for skylla mig sjelv för jag tog inte mina mediciner ordentligt fron början.
Det er so sjukt ett besök kontroll hos dr kostar mer en 500 kr her!! De ville ha 585 miljoner villket blir ca tre tusen!
Skulle fo betala so mkt ifall jag skulle ge blod och de skulle göra ultraljuds undersökning. Bara för det shiit de moste verkligen vara dumma i huvudet o faan va mkt dr tjenar her !!

Kenner mig stressad för det er dags att oka tillbax om ngr dagar. Jag kenner att jag har mkt o göra.
Alla gor ut alla kan göra sitt alla har mobiler som funkar alla kan no de men lilla jag er hemma bara hemma kan ej go ut kan inte ringa ngn sitter framför datorn 24/7 och jag har förstört högtalarna po den som jag alltid gör varje gong jag kmr. Det finns vissa saker jag vill göra innan jag oker! Fast det kens som jag kommer inte kunna för att ingen förstor hur stressigt och jobbigt det er egentligen att fo behöva oka flygplan o va med hela skiten!!
Ner man seger ngt till menniskorna her de bryr sig men det hender inte seger alltid sen sen Sen ner? ner jag har okt eller? Setter mig i svort situationer. Nu eftersom jag kmr oka de sısta dagarna kommer komma massa slektingar oxo do moste man vara med de eftersom det er sista dagarna och de kmr hit för min skull.
Paniiiik!! Det er jobbigt för jag vogar fan inte oka till stan el ngn annan stans sjelv so lenge det inte er med taxi jag oker med...so jag e fast her o kan inte göra ngt!
Wohooo! Alla börjar go mig po nerverna! Skit veder ute det regnar och det er grott och bajs fult!
Jag vill ut o trena ta mina jevla promenader. Men det gor ju inte. İNGET GOR HER det er som att bo i en rott hola!

Sorry e veldigt negativ o arg ida..men so for man va ibland!

Miss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0