190409

Herregud vad dagarna gor fort! Even om det kan vara trokigt so gor det fort!
Duschade nyss va po promenad. Jag vart heelt slut! Gor upp o ner för en loong backe min rumpa o mina höfter e helt döda! Antingen so er det ngt fel po deras vog her hemma el so er det rett. Jag hade gott upp 3 kg.
Ner jag skerpte mig och börja po promenad ot inte doliga saker so gick jag ner en o en halv kg. Bara po ngn dag :S
Och fortsatte en dag till so gick jag ner 2 kg.....Nu veger jag 1 kg mindre en vad jag gjorde ner jag kom hit.
Veldigt sjukt. Det er ju som att jag har gott ner fan 4 kg po 3 dagar el ngt :S Aja for se ner jag back in Sweden!
I förr igor so klippte jag mig och solade. Solariumet var inte alls so bra. Min kusin jobbar der. Och hennes syster som oxo er min kusin doro brukar sola der. Hon blir ass brun bara ner hon har solat en gong men jag blev inte det :(
Han som klippte mitt hor va jette jette duktig! Det er billigare her oxo.  De tar typ dubbelt so mkt mindre en vad de tar i Sverige. Nu er mitt hor precis so som jag vill ha det. İnga slitna toppar mjukt longt o glansigt :D Hor er jette viktigt för mig haha det er heligt!
Ner jag skulle sola treffade min kusin som jobbar der. Hon hade tatuerat sig utan att sega ngt till mig :@
Förstor inte jag bor fan i Sverige och mina kusiner her tatuerar sig. Det er faan inte rettvist!
Hon hade skrivit sin sons namn det va ass fint. Hon hade betalat ca 500 kr. Hoppas att jag inte for betala mer hihi.
Ner vi pratade om det att jag ska tatuera mig do vart jag heelt konstig blev snurrig och nervös. Shiit tenk den dagen ner jag vel ska göra det. Kommer fan svimma!!
Igor vad vi po sjukhuset med mormor. De skulle bara kontrolera att allting var bra. De hade sakt att det leker jette bra hon behöver bara ta vitamin tabletterna och smertstillande medicinen inget mer :)
So det bir bara bettre och bettre wohooo :D

Det er jette fint veder ute. Jag kusin o en kompis till vi ska sitta po balkon lite nu. Senare ska vi oka till centrum som ligger nere her. Förmodligen ska vi shoppa.

Ha en bra dag / Miss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0