170409

Heloo, her sitter jag med badrock po har precis duschat. Var ute po promenad med min kompis. Det er jette fint veder ute so man blir glad :D
Eftersom jag har gott upp 3 jevla kg so bestemde jag mig att jag er tvungen och go ner de kg innan jag ska tillbax!
So nu blir det ingen godis och över etandet!! Even om det blir moste jag trena extra!!
Po promenaden ner vi gick förbi ett hus so sog jag ngr hund valpar. De var sooo söta var tvungen att klappa de.
Ena kom mig nermast börja legga sig po mig och sitt huvud po min hand. So underbart! Eftersom den var so liten bet den min hand lite do do men det ju inte ont kittlades bara hihi. Moste ta kort po de innan jag oker :D
Nu ventar vi po att min moste ska komma hem. Jag och min kusin ska oka in till stan. Ska klippa horet och kanske sola. Skulle vilja go po bio oxo. For se vad vi hittar po...men det ska bli skönt och komma ut eftersom jag har inte gott ut nu ngr dagar. Kommer bli galen hehe.
Vill egentligen inte klippa horet det har vuxit so fint. Blir redd att det inte kommer bli so som jag vill.
Men jag moste ju klippa iaf annars blir det fult och eckligt ner topparna blir verre.

Nu ska jag ta och fixa mig. Jag er seg ska inte lote de venta po mig de blir helt galen haha.


Pusss / Miss D



                    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0