160409

Morning morning!
Nu i tvo dagar har jag BARA varit inne hemma. Det suger...men jag for sependera mer tid med mormor.
Jag er seg orkar inte göra ngt vill sova lite mer. Min mormor veckte mig, nu ner hennes systers dotter inte er her so er det jag som for ta hand om henne mer. Jag rengör det stellet hon har blivit opererad po. Lite leskigt egentligen jag hatar sont men har blivit van nu att se hennes. Ja so hon veckte mig och fick rengöra der. Hon hade satt po tvettmaskinen den va klar fick ta ut alla kleder och henga de. Nu snart ska jag börja damma damsuga yea u name it.

Jag er so arg för att det finns bara fettiga saker her jevla fett mat!! Jag har fott massa finnar brukar aldrig fo so her plus har gott upp tre fucking jevla kilo!! Treee kiloooo aaaa blir galen. Det er en av de anledningarna varför jag İNTE vill stanna her! Kan fan inte kontrollera mig bara trycker i mig eter massa skit. Saknar mina promenader och treningstider och min regelbunda etandet. Ot inte alls godis o sont skit blev inte ens sugen po det. Nuu heeer det finns godis chocklad chips skit ÖVERALLT & fett mat. Det kenns som om jag har en stor jevla fett klump i halsen av allt etandet. Mor fan illa!
Aja nu kan jag inte göra ngt ot saken jag seger att jag ska ut po promenad imorn men det blir inte so jag seger att jag inte ska eta bröd godis o skit men gör det iaf! Det er jevla sjukdom asso.
Det finns monga negativa saker jag kan babla om her i Turkland menn pass po d!
Min fina rena sverige det er inte so longt kvar <3

Ha en bra dag
Miss D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0