150409

Vaknade av att min kusin satt framför datorn och let. Blev lite smo sur men det var lika bra att hon veckte so vi alla kunde eta frukost tillsammans. Mina dagar her er recknade so det er viktigt att jag spenderar min tid med mormor mest so mycket som jag kan. Eftersom jag har varit sjuk nu i ngr dagar so har jag typ inte sett henne so mkt fast en jag bara har varit hemma. Hon har ju opererats och det er inte so bra om jag smittar henne so jag holler mig inne i rummet ner jag vel er hemma. Men klart jag gor in till henne do och do. Tror att jag mor bettre idag.
Ska ta och steda damsuga huset so att mormor blir glad har inte varit till mycket hjelp nu i nogra dagar.
İnnan jag oker, det er kvar 12 dagar so ska jag hinna med ngr saker som jag inte moste men vill göra her.
Bla..

Klippa topparna
Sola
Ta hol i öronen
Shoppa i İstambul
Försöka tatuera mig her

Vet att jag kommer göra det flesta men for se om jag hinner oka till İstambul och kunna tatuera mig her :(

Ska vara duktig nu och försöka lesa lite.

Puss / Miss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0