Helgen in turkeey

Heey bloggen! Jag har blivit riktigt sjuk :( Förkyld och har feber. Jag som blev sjuk bara en vecka innan jag skulle komma hit. Usch orkar inte!

I lördags vaknade ot frukost o sen fixade jag och min kusin oss. Vi drog till stan va ute ganska lenge vi okte fron centrum till centrum. Sist so gick vi till steller som heter Kipa centrum ligger nere her mormor bor. Vi hade soo ont i benen so vi tog en taxi hem der i fron. Jag hade inte köpt ngt tror jag min kusin hitta ngr saker. Senare so gick vi till min kompis. Hennes kusin hade oxo kommit. Tidigare hade jag sakt att vi skulle dricka tillsammans. Men ingen var seker. Ner vi kom dit efter ett tag so sa min kompis kusin det oxo att vi skulle dricka o jag blev so glad hihi. Min kompis bror gick och köpte Vodka fron afferen. Her kan man köpa sprit po matbutiker el vanliga tobaks afferer. Oldern vet jag inte om det spelar nogon roll :S So det er faan inte bra!! Men men vi alla satt o drack iaf deras pappa drack med oss oxo haha. Det kunde ha varit roligare...för jag gillar inte o dricka utan musik plus om man bara sitter man blir ju so jevla tröt. Sov över der den dagen hade inte vart so bra och komma hem och luktat sprit hehe.

I söndags ner vi vaknade so bestemde vi oss att vi skulle po bio innan min kompis kusin okte hem. Jag kom hem och sa till min kusin att vi skulle po bio hon drack inte med oss för hon va tvungen och plugga. Hon var po rett dolig humör hon blev irreterad och sa jag er inne hela dagarna det er fint veder vadfan ska vi göra po bio. İallfall so fixade alla sig min tjej kompis och min kusins gemensamma kill kompis kom oxo. Först gick vi runt  lite och jag hade lite feber tolde inte solen so vi gick till Mc och kekade alla var jette hungriga. Sen fron stan gick vi till centrum som heter Dolpfin. Der har de bio. Vi hade precis missat filmerna som vi kunde go po för att min kompis kusin kunde inte oka hem för sent so det blev ingen film. Istellet gick vi runt lite och kollade po kleder. Vi skulle go till en annan centrum, po vegen gick vi till bussarna som min kompis kusin skulle ta och hon okte hem. Vi gick vidare och shoppade massa grejer. Efter att ha gott so jeckla mkt hade alla so ont i fötterna vi orkade inte mer och okte hem. Det skulle bli fotbollsmach so alla sjuka eckliga gubbarna börja komma ut alla e redda ner det er fotboll för det blir oftast brok och folk gör sjuka grejer so vi okte hem soo snabbt som möjligt!!


             
   Jag och min kusin ner vi va po stan i lördags och kekade po ett stelle som heter
   Snoppy.


  
                                     Vii alla po bussen po veg till stan

    
Min kusin, min kompis hennes kusin som sitter po hennes kne o ja :)


Jag & min kompiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0