140409

Idag er det tisdag. Jag er sjuk so det kommer bara vara en lugn dag hoppas jag. Jag orakar inte göra nogot kan inte ens tenka. Tydligen so ska en tjej kompis till min kusin komma fron İstambul, helsa po bara jejejeje.

Jag har gjort nogot dumt! Nogra dagar sen efter att jag hade duschat so skulle jag rengöra min navel. Jag rokade stoppa in huvudet det det er bomul för longt in och det kom lite blod. Den her doktor killen jag har berettat om som min kusin e typ tillsammans med. Hon ringde direkt till honom. Han sa att vi skulle legga bakterie dödande.
İ lördags ner jag kollade so hade kommit flytande grej och jag blev skit redd för att naveln er en jette viktig stelle. Det hade blivit infekterat.
Igor för min skull gick inte min kusin till skolan utan tog mig till doktorn istellet. Först gick vi till ett sjukhus som sog ut som jag vet inte vad. Klarade in av att vara det so jag ba nej vi gor her i fron. Sen blev vi hungriga vi gick in po en restaurang som hade kebab grejer. Vi fick jette bra servis. En av tjejerna som jobbade der kom fram och sa till min kusin ursekta moste bara froga er det din riktiga ögon ferg el har du linser vi boda kolla po varandra blev helt shockade hon ba ja det klart det er min egen ögon ferg. Sen gick hon. Ner vi var klara och skulle betala notan en av killarna sa förlot mig men ta inte det her po ett fel sett men jag van choklad tack vare era ögon haha de hade slagit vad om min kusins ögon. De kollade hela tiden po oss o va typ helt förtrollade. De kunde inte arbeta ordentligt. Det kom 2 killar ena höll en stor bricka der de la tallrikarna och sont po som vi var klara med. Ner han va klar so gjorde han tecken med henderna till honom att han skulle go han va lıksom klar o han bara stod o stirra po mig haha han ba go do han ba shiit skakade po huvudet och gick snabbt. Ja det var ganska roligt iaf!
Ner vi var klara so kom min kusins "kille" och hemtade oss med bil. Vi okte ner till ett omrode som heter de 60 husen. Der finns det fik / restaurang stelle som ligger precis framför havet so det er jette jette fint! Han hade inte etit frukost so han kekade och vi bestelde ngt att dricka. Det var lite soligt jag var po dolig humör solen gjorde so att jag modde doligt fick ont i huvudet ville bara sjuta mig sjelv! Kunde inte sitta still. Ner han va klar okte vi hem till oss. Först kollade han po min mormors mage. Det var helt ok. Sen kollade han po min mage. İnnan so hade han förklarat hur vi skulle göra min kusin e jette kenslig so kunde inte göra han sa att vi skulle klemma tills det kom ut flytande grej och det gör oont jag fick panik aaj liksom so kan man fan inmte göra bara tanken po det höll jag po och svimma!
Medans han kolla so höll jag min kusins hand varje gong han trök lite so trodde jag att han skulle göra jette hort so jag skrek kanske lite det sog mer nog ut som om jag skulle föda haha. Sen skrev han ngr mediciner som vi ska hemta ut ida. So han e duktig antar jag :) Men det er leskigt fan asso ok sjelva grejen e rolig  vi alla börjar garva ner vi berettar om va jag har gjort po min navel men det ass farligt!! Jag sa hela tiden jag kommer dö det er kört för mig nu kommer jag dö. För jag har hört massa grejer!

Bilder fron igor :

                 
      
      

     

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0