110409

Det er helt sjukt fy fan va jag har sovit! Igor kende jag att jag höll po och bli förklyd so min mormor gav mig en tablet för förkyldning feber. Strax efter jag hade tagit den kende jag mig lite tröt kl va typ 3-4 och jag hade somnat. Jag vaknade en gong och drack nogot man blandar med vatten som moster gav mig för att inte bli sjuk. Ner jag vaknade va kl 8-9 min kusin sa att jag skulle holla mig uppe till minst kl 12 so att jag kunde sova hela natten ut so gjorde jag det. Det var ass kempigt vaknade typ för en timme sen och fortfarande so stengs mina ögon :S
Hah snacka om jag ska ha med mig de her medicinen till Sverige skit bra ner man inte kan sova o holler po och blir sjuk =) Fast man kenner sig helt drogad.
Nu ska vi eta frukost de har fixat allt medans jag har segat :p Men jag e sjuk juu :(

Godmorgon till alla!
Kramis / Miss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0