100409

Goodmorniiing :) Vaknade nyss egentligen kunde sovit lengre menn blev orolig undrade vad mormor gjorde so jag vaknade. Kollade in i hennes rum hon log fortfarande och sov. Efter ett tag gick hon upp po toa sen gick jag till henne. Hon beretta villken hemsk natt hon har haft! Det hade börjat med att hon fick ont i huvudet sen började hon mo illa. Eftersom han er opererad po magen och hon har fortfarande kvar stygnen so gör det ont tex ner hon hostar setter sig ner el ska resa sig upp. Kan ni tenka er do hur ont det gör ner hon spyr. Hon hade inte klarat av det :( So synd om min lilla mormor :( Men som tur imorn ska vi till sjukhuset och doktorn ska ta bort stygnen.
Imorse gick min kusin till skolan de hade test prov. De har den riktiga provet om ca 3 monader tills dess so har prov som liknar den so att de kan se hur duktiga de er. Det tycker jag er bra faktist! Sa till henne att hon skulle lite po sig sjelv och ha hopp för det morte man ha om man vill göra el klara ngt. Tyver so har hon inte haft det po sistonde eftersom det har hent vissa saker po varandra so det har varit jobbigt. Men hon kommer klara det İ know it !

İgor kvell satt jag ute med en kill kompis po balkongen, det var kallt. So dumt av oss...ner jag kom in kende att jag höll po och fo ont i halsen och hade ont i magen jag ba shiit kmr bli sjuk. Ner jag la mig det tog flera timmar för mina fötter att bli varma :O Trodde att jag skulle vara jette sjuk ner jag vaknade men som tur det va jag inte. Annars kan jag ju inte ta hand om mormor moste till o med bort her i fron so att jag inte smittar henne. So det blir inga mera sonna kvellar!

İdag er det fredag...i sverige betyder det oftast utgong el hitta po ngt mysigt iaf! Har ingen aning vad som kommer henda her..ingen fest iaf haha. Fast vill nog helre ha mys pys :)  Ner min kusin e klar efter min moster har kommit fron jobbet kanske vi oker in ti stan kenner att jag behöver sola!

                                                
                                                      Min kusin & jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0