090409

Godmorgon! Igor la jag mig lite sent. Hade 2 kompisar över her hos mormor. Jag hade tappat bort min mobil so min kill kompis kom och hjelpte mig att leta efter den. Vi hittade den mellan sengen. Det kanske loter konstigt att vi hitta den mellan sengen, men oftast so har de sengar som gor och lyfta upp so er det som en förvaring der under, der hade den hamnat. Alla börja klaga po mig och sa hur sover du egentligen rullar du runt ner du sover haha jaaa faktist jag rör och vender po mig veldigt mkt!!
Usch mor do doligt nu ner man kommer hit man eter som fan massa mat retter massa bakelser. Kan ju inte sluta! Nu po en vecka typ har jag gott upp en och ett halvt kılo Fan va det gor snabbt! Fast jag har inte kunnat trena 2 veckor innan jag kom hit eftersom jag va sjuk och inget nu ner jag har varit her heller. İ en monad kan man sega inte so konstigt att jag gor upp do. Ska endo inte vara her so lenga ca 19 dagar kvar. For försöka skerpa mig tills dess och trena ihjel mig och eta verkligen ordentligt ner jag kmr hem.

Idag er det fint veder, skulle vilja go po promenad men vogar inte lemna mormor ensam hemma :(  Igor ner min moster kom hem so kom min kompis och tog med mig till stellet der hon brukar dansa. Nogon dans sort de har her ingen hip hop dans el ngt haha. Men det var ganska rolig, tyckte att deras lerare va lite snygg :p
Senare idag ner moster kommer hem so ska vi oka in till stan och handla lite saker hem. Egentligen jag har ingen ork att lemna hemmet. Kenner inte alls för att go ut go runt och köpa saker. Vedret gör en so seg. Det har varit lite kalt och regnigt man mor ju doligt do för fan!
Ska steda och sont innan moster kommer so att det inte finns nogot kvar för henna att göra ner hon kommer hem för hon blir so tröt stackarn!

Puss so lenge / Miss D



                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0