Vissen blomma

Igår efter sjukhuset åkte jag hem till mamma och sov över där. Passade min bror oxå för att mamma skulle praktisera. Vi hade jätte kul tillsammans, det var länge sen min bror o jag var med varadra o gjorde ngt en bara o kolla på tv. Han är verkligen den underbaraste bror som man kan ha i hela världen så som hans namn betyder sol så är han solen i mitt liv o värmer mig gör mig lycklig. Fast en han hade ont i foton (eftersom han spear fotboll) i fredags så gick han på promenad med mig i ca 50 min. Sötaste älskar dig !!

Idag på sjukhuset var det ganska tråkigt, ville bara sova hade ingen lust o gå på promenad men jag gjorde det iaf och gick till o me mkt längre en va jag brukar det var jätte jätte skönt. Efter när jag var på väg hem fick jag ett oväntat sms från en kompis. Blev helt shockad trodde aldrig att d skulle hända. Menn d va så att hon hade sätt mitt ex som inte ens bor här i stockholm jag menar hon av alla människor såg honom. Fick panik! Kom hem och min kompis som jag bor med mig berättade oxå att han & hans bror var här i stockholm. Så vi skulle åka till kista för att träffa de. Gissa vad o det gjorde vi. Från början var det lite dålig stämining det kansek blev lite bättre sen. Vi gick till en cafeteria. Det blev endå en kort träff och de skjutsa oss till stan. NU fattar jag inte va jag har gjort :S gjorde jag rätt el fel. Efter allt som har hänt. Aja gjort är gjort...men när jag fick smset från min kompis så vart jag helt förstörd. Visste inte va jag skulle göra, ville spy höll på o skita på mig ja allt möjligt. Det är inte rättvist det är verkligen inte det. Varför i helvete ska jag behöva gå o må dåligt ??? Jag har inte gjort ngt har offrat allt. Det enda jag vill e att den här äckliga kännslan jag har innom mig ska gå bort annars e allt perfekt. Bara det han har gjort mot mig o att han INTE fattar hur mkt han har sårat mig. Det går verkligen inte o beskriva. Det blir för mkt nu. Vill bara lägga mig o sluta tänka! Fick mina kläder ida som jag hade beställt från Ellos lite glad blev jag iaf. Skönt med nya kläder. Snacka om att jag e shopping galen :p
Nä nu ska jag ta o sova kommer inte kunna vakna imorn, fast det skulle vara ass skönt o få sova ut.
Natti natti. Pussar / Miss D


                                
                                                                    En bild på oss i bilen :p


Kommentarer
Postat av: Mami

I'm missing you =)

2008-10-24 @ 17:37:06
URL: http://mamih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0