ZzzZzzz


Godmorgon allihopa!
För en stund sen gick min kompis hem. Vi kollade på 2 filmer. Ena var Iron Man och en annan sjuk äcklig läskig film. Har inte varit på sjukhuset ida. La mig sent som vanligt igår. Nu sitter jag här o har fortfarande inte lagt mig. De e ingen ide o lägga sig nu. Om jag sover så kommer jag aldrig komma upp. Är rädd för att de på sjukhuset kommer kasta ut mig. Men om de gör det så är det väl rätt åt mig.
För jag e seg, orkar inte o skiter i. Det handlar liksom om mig mitt liv mitt bästa. Kan man fucka till det mer en det här? Aja får se hur det går imorn. Hann iaf städa hela lägenheten och fixa mina naglar. Det var länge sen jag gjorde mina naglar. Känner mig lite kvinnlig nu iaf hehe. Skulle passa min bror ida igentligen men orkade inte åka dit. Känner mig ass dum. Men lovar ska gottgöra honom. Han fyller snart. Brukar alltid ge pengar till honom, vet väldigt opersonligt. Fast han tycker om det så det blir bra för oss båda. För jag suger på att hitta presenter till någon. Aaah vill lägga mig o sovaa orkar inteee. Det har fan blivit ljust ute. Inte så konstigt kl e 5 över halv 7. Ska ta o duscha nu så att jag blir lite piggare.

Pussar / Miss D

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0