The Beginning

Heej allihoppa!

Kan inte fatta så snabbt tiden går. Det var lite mer en 2 månader sen jag började på sjukhuset för min ätstörning.
Är verkligen på bättringsväg! Kan inte vänta tills jag blir utskriven och börjar på nytt tillbax till livet igen. Ska verkligen kämpa tills dess. Fast en det känns ibland som om jag verkligen inte hinner göra något och det känns som om jag är i ett fängelse ibland, men jag tackar gud att jag har fått den möjligheten att börja här. Livet har verkligen varit skit många som har gjort illa mig, samtidigt som jag botar min sjukdom så lär jag mig hur jag ska hantera mina kännslor, min relation för andra & det viktigaste att älska mig själv. Så allt som har hänt har jag lämnat det bakom mig för det är nog det viktigaste att man kan göra det först så att man kan gå vidare i sitt liv. Men allt är ju erfarenhet ;) Som tur har jag min tjej kompis som bor med mig, hon har verkligen fått mig på andra tankar det känns som om att jag lever igen! Det hade varit sååå tråkigt utan henne! Tack för att du finns <3

Vi kollade på en skräck film nyss, det är alltid mysigt o kolla på filmer när det är höst tid :) Ska försöka lägga mig snart ska upp tidigt =/

Sov sött / Pussar Miss D

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0