Otursdag

Igår var det en helvetes dag!!! Vi blev bjudna på middag hos min kompis föreldrar. Vi fixade oss o allt, vi visste inte om vi skulle ut sen el inte. Men jag tog med lite tequila i en flaska iaf. Precis när vi hade åkt ner va på väg ut från porten så kännde jag sprit lukt titta i väskan o såg att hela tequilan hade hällts ut i min väska. Fick åka upp o fixa det. Sen till slut kom vi iväg. Min kompis plankade på t-banan och jag är ju så smart så jag hade köpt reducerat månadskort. Ofta man tänker på att det finns kontrolanter på en fredags kväll.
Men men så vi börja åka, när vi kom till stadshagen sa min kompis att det kom in kontrolanter in till det vagnen vi var i. Jag vände mig om de var typ 7 st man hann inte regara vi skulle lätt hinna gått av o sprungit där i från men man vart helt stel. Till slut så kom de o frågade jag visade min o min kompis sa att det inte fanns ngn som satt där vid spärrarna så vi bara gick. Då ville de ha personnr så klart jag gav en tjej kompis personnr eftersom jag e 20 år så får jag inte använda reducerat men jag sa hennes person nr fel och blev busted. Då fick jag ge rätt personnr och sa att månadskortet var min kompis eftersom hon e 19. So i saved her ass. Men endå får betala själv 1200 spen. Blev såå arg ville bara slå ihjäl ngn. Jävla idiot bögar varför just jag???? Som tur så har jag en kill kompis som är typ släkt med han som äger el jobbar för sl så han sa att han skulle fixa det hoppas att det går.

Sen forsatte vi åka till min kompis föreldrar. När vi kom så hade de lagat tacos fast redan ätit eftersom vi kom lite sent. Det var första gången jag träffa de. Men det var jätte trevlig =) Leo hennes lille bror han är 8 månader. Sååå himla söt gullig o fin. Efter ngr timmar åkte vi in till stan och gick ut iaf till vårt ställe softish :p Från början ångra vi oss lite eftersom vi hade typ bråkat med en kille som jobbar där men det gick bra till slut. Såg ngr kill kompisar där de bjöd på massa shots o grejer. Efter att de hade gått satt vi drack med vakterna o han som äger stället o ngr till. O jag vart sååå full fy fan jag har inte varit så här full på länge. Det var en kille där som köpte roser till oss söt av honom. Men djn tog sönder min när han skulle "lukta på den". Vi dansade på baren igen men djn fuckade till låtarna.  Men det var kul så länge det vara. Vi var hos en kompis vakt som jobbar där. Det var en sjuk kväll.....vi blev anklagade oxå för att ha baxat några jätte dyra ringar hehe som om vi skulle göra ngt sånt men sen kom vi på vem det var. Han köpte furkost till oss sen tog vi en taxi hem. Det var en kvinnlig chaufför alltid trevligt med kvinnliga chaufförer =D
 
Är fett seg nu vet inte vad jag ska göra, orkar jag gå ut ida oxå fan. Men samtidigt så vill jag inte sitta hemma bara blä. Ska ta en dusch nu får se hur det blir.

Puss så länge / Miss D



                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0