Halloween

Wohooo imorn är det halloween! En tjej kompis ska ha födelsedagsmiddag först hos sig. Sen ska vi dra ut. Får se vart det blir. Men jag skulle vilja gå till K2 där har de halloween special!! Har redan skrivit in mig & ngr kompisar på deras gästlista =D Skulle faktist vilja klä ut mig till ngt sexigt.  Men hehe lite pinsamt vill inte vara den enda då som klär ut sig =/ Har hittat ngr sexiga grejer iaf som jag skulle kunna ha på mig :p Är nervös in för imorn tänk om det inte blir en bra halloween. Det blir första gången som jag kommer fira det då. Man kan ju alltid stanna hemma oxå o ha film kväll med massa skräck filmer. Men eftersom det är första gången jag ska fira halloween då vill jag inte stanna hemma! Ska tvinga mina kompisar så att de oxå klär ut sig haha. Hoppas ni oxå får en underbar halloween!
Akta er för läskiga skumma människor!

Pussar / Miss D


                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0