.....

Lugn dag idag, för första gången typ var det taxin som kom för sent fick vänta i kylan =/
Varje gång vi inte hade något att göra på sjukhuset så sov jag. Va helt död eftersom jag sov väldigt sent igår och vakna tidigt. Tog ca 50 min promenad det var ass skönt! När man äter rätt och rör på sig så  känner man verkligen skillnaden. Känner mig jätte jätte duktig =D Mamma kom vi hade möte med läkaren där, hon är ju den viktigaste relationen i mitt liv & den enda personen jag har här i sverige så hon får komma på möten fast en hon har mycket själv. Men det är bra för oss vi får prata om det som har hänt och hur vi ska liksom lösa så att den här irrationen mellan oss försvinner. Vet att allting kommer lösa sig! Ska försöka hälsa på de imorn saknar min broor =(
Wohooo ida är det Desperate Housewives som jag älskar!! Igår började Prison Break oxå kan det bli bättre hihi. Nu ska jag o min sambo ner o ta en cigg :p Tror att hon e lite ledsen ida ska försöka muntra upp henne.

Hare bra så länge! Pussar / Miss D


                                     


                                 
                                                                  En bild på oss från lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0