En deprimerande söndag

Sitter segar...o mår bajs. Helgen är över imorn ska man tillbax till vanliga livet. Orka, vill bara lägga mig o aldrig vakna. En sjuk o äcklig helg. Har gjort många fel ångrar mig grovt. Så blir det när alkoholen tar över. Fast igentligen bryr jag  mig inte men varför mår jag skit då? För att jag gör så här mot mig själv? I dont wanna be like that again. Drog ut me 2 kill kompisar igår. Vi gick ti Soft som vanligt. Det va grovt mkt folk där över 3000! Det suger verkligen när det är så. Man kan inte dansa man kan inte gå vad är meningen med att gå ut då ? Alla fucking fulla tjejer som gick dinglande spillde sina drickor på mig. Men det var inte alls lika roligt utan dig Cami :(  Efter käka vi på Mc det var länge sen, åt McChicken som vanligt de e kyckling som gäller :) Sen tog vi en taxi hem till en av mina kill kompisar. Kom hem ida vid ca 3 tiden tror jag. Vill städa hela lägenheten duscha så att allt är rent o fräscht. Det är typ min terapi annars blir jag inte lugnt. Har en jävla hög med tvätt oxå som måste tvättas. Gör det när allas tvätt tid är slut så jag kan göra det lugn o ro :p Orkar inte laga mat så nu ska jag ta o fixa korv me bröd wohoo. Guud ge mig enerji jag e verkligen ass seg. Önskar att jag kunde ligga på molnen sväva där och sova.

Kisses / Miss D

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag mår inte så bra. Idag så är det

begravningn för mig. Men det är bra

med Amina & C-Jay :) Ja det är ju inte

helt fel att ha ett halsband på sina barn :)

Kul att du oxå gillade det gumman. Puss <3

2008-10-27 @ 09:14:02
URL: http://Mami

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0