Vill ha!

Det finns så mycket man vill ha. Får panik asso! För mig är det ingen ide ens att önska mig något vet att jag ändå inte kommer få det jag vill ha. Därför tänkte jag ge det till mig själv som jul present och för att e underbar :p Vill jätte gärna ha en tatuering!! Tänker inte avslöja vad el vart men tror att jag ska göra innan det här året e slut. Me de känns inte som om jag kommer hinna eftersom man måste boka tid o så. Vi får se ;p


                                                       


                                           

                                          Bärbar dator
                              
                                           Iphone


                                 
                                           Ny säng 

                                    
                                         Plasma tv 42"

                          
                                        Hemmabio till så klart

                                   
                                            Dvd spelare

                       
                                           Glas köksbort med svarta skinnstolar

                               
                                          En ny cykel fast inte röd dårå o mkt finare!

                                
                                                 En fin cool klös grej till min katt

                                           
                                               Körkort
 
                                 
                                       Och massa presentkort så jag shoppa massa massa
                                       kläder        


                                          
                                       This is all i want baby ;) But u can always give me more!
        
                                       Gimmi gimmi gimimiiiii moreee :p



Kommentarer
Postat av: elina

Haha gimme more..den där sängen såg såå mysig ut!! Som en saga =P

2008-12-16 @ 10:56:17
Postat av: Deniz

Visst :( man vill bara lägga sig där mysa o rulla runt :P

2008-12-17 @ 02:39:14
URL: http://aquadolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0