Super man ?

Igår la jag mig väldigt sent..det var säg att du älskar mig på tv. Glömde att den var så hämsk! Usch blir rädd bara ens att gå ut utanför dörren. Men men thats life. Idag hämtade en väldigt nära vän till Camilla mat till oss. Det var kött och klyftpotatisar med alla möjliga sorts såser. Det var ass gott! Den här personen är del ägare på en av de restaurangerna i Kista. Så de e bara o gå dit när man känner för o äta ngt gott o om man inte har pengar :p Men han är mer än så, innan jag lärde känna honom så hade Camilla berättat om honom lite. Han är spåman och att han kan läsa o se o känna grejer. Det var ju svårt och tro på det för än jag fick prata med honom själv. Han läste mig som öppen bok. När vi pratade i tel så kunde han veta vad jag gjorde så läskigt! På sista tiden så har varken jag o han o camilla o han haft bra kontakt. Eftersom jag är en person som säger va jag tycker o tänker så tålde jag inte vissa sidor som han hade. Tex han lovade massa grejer o sen blir det inte av det gick så lång tid han bara försvan. Att sitta o ge människor förhopningar det tycker jag e fel! Så jag sa till honom. Iaf eftersom Camilla är jätte jätte sårad och ledsen från ingenstans utan att veta något så ringer han henne samma dag som den här idiot killen gör slut. Och det här är inte första gången han har gjort så. Även om han inte kan hålla vissa saker så finns han där för en när man behöver honom som mäst! Man kan väl säga att han e ändå en liten super man ? Synd bara att de dåliga sidorna finns. För det skadar ju den andra personen. Undrar om han har sätt el känt ngt om mig...vill ju veta!! Jag e glad att han finns där för Camilla när inte någon annan förstår el kan hjälpa henne.
Shiit jag har typ sovit hela dagen o kvällen. Det går inte så här. Nu kommer jag vara uppe hela natten usch. Försig jag har en del o tvätta..ingen tvättar ju nu så de e bara o köra på!


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0