Livet

Idag har det hänt något väldigt väldigt dåligt. Vaknade av att Camilla väckte mig. Hon mådde inte bra för att det hade hänt ngt med hennes kille. Vi försökte kontakta honom prata med honom. Allting var bra plötsligt från ingen stans så gör den här idioten slut. Ska inte berätta detaljerad men Ok människor gör slut de e inte det utan på det sättet han gjorde det. Utan att höra av sig o säga ngt till henne och efter allt som har hänt mellan de bara skiter i fullständigt o säger ring mig aldrig mer jag kan inte. Snälla va en Man kom ansikte mot ansikte o säg det! Asso killar hur de vara så grova hjärtlösa? Fattar inte...sen så går man o ledsen bryter helt ihop för deras skull. Blir så jäckla arg bara om jag ser den här pungkulan så kommer jag flippa o göra vet inte vad. Varför är killar så här? Varför? Man tror att man hittar den rätta men neej så går han oxå o hugger dig rakt i ryggen. Självklart finns det tjejer som oxå är fittiga men killar är ju kända för det de gör. Efter det här så började jag tänka på livet. Som alla undrar vad e meningen med livet? Jag lästa att efter att man dör de e då det riktiga livet börjar. Kan det vara sant? Isåfall behöver man inte vara rädd för döden. Betyder det då att det då man ser ljuset? Hur kan människor vara så grymma? Föreldrar som misshandlar sina barn. Störda fucking idoter som våldtar. Människor som e inget än bara falska o egoistiska. Män som se kvinnor som horer. Krig, vapen rarister o mkt mer. Livet e så jäckla oretvis! Men grejen e när jag kollar på mig själv så beter jag mig exakt likadan. Varför måste vi vara så här? Varför kan inte alla bara lämna alla ifred o leva sina liv. Man lever bara en gång vad händer med världeeen?? Varför gör vi inget åt våra liv? Varför låtar vi allt skit hända? Är verkligen så tröt på allt. Man blir galen av att tänka på allt sånt här. Vad får folk tro att de kan bete sig o vara så respektlösa som de vill. Handlar det om att man har makten då. Kunna göra illa en annan mäsnniska, en mäsnniska som inte har gjort ngt mot dig än att bara älskat dig o varit där för dig. Orkaa med falska människor stick o brinn! En grej vet jag iaf att sånna människor kommer inte långt!


What Comes Around Goes Around Baby
 

                                                           
                                               
   


Kommentarer
Postat av: Mami

Good point sweetie =)

2008-12-11 @ 14:05:59
URL: http://mamih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0