Home sweet home

Har nyligen tagit ett långt varmt dusch. Nu känns det som att jag är återställd he he . Även om jag bara  var i Eskilstuna typ 3 dagar så kändes det som att jag va där i en vecka. Åkte hem igår kväll, igentligen skulle jag stanna kvar för jag var grooovt tröt hade ont överallt bara tanken på att bära väskorna ända hem gjorde mig tröttare. Men hade jätte trevligt! På lördagen kom ju Camillas kill kompis Dennis oxå. När hon skulle gå och möta honom så hade jag somnat. När jag vaknade hade de redan börjat dricka. Men jag mådde inte bra så jag drack inget. Gjorde mig ordning o allt sen träffade mitt ex. Vi beställde kebabtallrik och senare åkte hem till hans bror. Det var ju helt ok lite tråkigt och fick sova på en tunn madrass så det var inte så skönt. Sov knappt 2 timmar den natten. Hade svårt och andas typ vet inte vad som hände med mig. Kändes bara sjukt att vara ligga där bredvid honom igen. En timme innan man ska vakna så somnar jag och vaknar av att jag hör någon komma in o gå in till köket. Fram o tillbax ngr gånger och prasslar med saker i köket. Då slog det mig att det var deras pappa. Jag började skaka, för han visste inte att jag en tjej var där. Han är nog inte van o se en tjej ligga bredvid sin sån heller. Trodde att han skulle väcka oss och börja skrika o grejer men som tur så gjorde han sitt och gick. På en gång så väckte jag honom medans jag höll på o skita på mig så bara somnade han o sket i. Aja de e inte jag som får skiten iaf :p
Sen vaknade vi och åt frukast. Han skulle jobba så han skjutsa mig hem till Camillas mamma. När jag kom så sov alla förutom camillis lilla syster. Hennes kompis var där. När han såg mig vart han typ rädd o gick hem :S Är jag så läskig ?? Sen väckte vi Camilla o så vakna alla andra. Hela dagen satt alla o glodde på tv. Man kunde inte hålla ögonen öpnna. Så jag gick o la mig ett tag. Så ringde mit ex. Fick gå upp o göra ordning mig för han skulle skjutsa mig till tåg stationen. Det kändes bra annars hade jag aldrig kommit iväg! Specielt när det var äcklig väder där. När jag skulle gå så sov nästan alla. Camilla stannade kvar för att hon har inte träffat de på länge plus hon kommer inte vara med de varken på julen el nyår så hon e kvar en vecka till. Sa hejdå och gick ner till bilen.  

Fick vänta typ en timme på tåget, medans satt vi och pratade. Det var skönt för vi hade nog inte pratat så öppet med varandra på hela helgen. Snubben har svårt o kommunicera..vad ska man göra. Till slut så åkte jag äntligen! Sov hela vägen till Stockholm. Det första jag fick göra när jag kom hem var att hålla på med min katt. Han är ju över social måste vara med någon hela tiden typ o så lämnade jag honom ensam hemma hela helgen. Så sklart så får jag tillbax för det. Det dåliga var att han var på skit humör o skit nödig när jag kom då blir han helt cp. Han började jama o så till slut gjorde han sitt. Men efteråt när han var liksom fri så springer han o tar tag i min fot bakifrån med sina långa spetsiga klor och biter mig. Mitt fel oxå glömmer klippa hans klor. På det sättet fick jag tillbax. Men han fick inte sova med mig på hela natten så han fick sin läxa! Gick och la mig nästan på en gång när jag kom hem. Hade saknat min underbara säng ooh det var så underbart o få sova i en vanlig fucking säng. Så nu har jag knappt ont ngn stans. Fast ändå seg o tröt. Nu ska jag lägga mig på min soffa o kolla på tv om jag inte somnar.

Puss så läng / Miss D 

                       

                       
                                                                        Cp ungen Mars

                       
                         Även om han e ibland ond så e han ändå värsldens underbaraste katt!!
                         Har ger massa kärlek o älskar o sova med en :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0