Film kväll

Today gick jag till sjukhuset. Pratade med min behandlare. Den här veckan är det avslutning för mig. Kommer inte ha en normal avslutning med lunch o så. Eftersom jag fuckade till det på slutet. Det ska bara va oss mellan mig o min behandlare. Jag "förtjänar" inte riktigt och vill inte ha det så de e lika bra det. Hade inte sovit på hela natten när man behandlare prata så höll jag på o typ tappa huvudet o somna. Ass jobbigt!! Vid kl 4 va hemma. Handlade lite grejer kom hem o sen la jag mig på en gång.  Va tvungen o sova vila lite för hade bjudit Sara & Susanne. Vi skulle kolla på film at my plays. Låg och sov så skönt så plingade det på dörren. Tiden gick så snabbt. Halv 9 va de här. Vi fixade ordning käk dricka o sånt. Vi kollade på Titanic for old times sake! Ja man gråter ju varje gång man ser den där filmen, jag iaf! När jag ser den gamla tanten så tänker jag på min mormor blir så ledsen saknar henne oerhört mycket!! Det blev ju väldig sent när filmen sluta så de fick ta nattbuss o grejer då tar det ju länge tid att komma hem stackars de :( 

Nu sitter jag hemma själv känner mig lite ensam. Eter att man har gråtit och tänkt på de personer som man saknar känns det så tomt inuti en. Som tur så är jag jävligt sömnig ska gå lägga mig på en gång.


     

     

 
                                              Vill du smaka haha :p



Good night everybody Kisses / Miss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0