Eskilstuna

Igår åkte jag och Cami till Eskilstuna. Hennes mamma bor här. Så vi åkte hit o hälsa på. När vi kom hit så var hennes mamma hennes lille bror o lilla syster hemma. Efter ett tag kom hennes mammas man och 2 kompisar till honom. Vi alla drack prata och lyssna på musik. Hennes syskon var med det kändes väldigt konstigt, är inte van vid att barn e med typ o festar :p Nästan ett på natten kom mitt ex som bor här o hämta mig med bil. Jag va ass full mådde illa av att bara åka runt. Så vi stanna på ett ställe där ingen annan va. Vi hade åkt dit en gång förut, när vi var tillsammans dårå. Köpte chips o sånt. Han hade vodka i bilen så jag fortsatte o dricka.Satt där prata om gamla tider lyssna på musik. Det var mysigt. Jag tror att han lämnade hem typ 5 på morgonen. Alla hade gått o lagt sig så det var bara o lägga sig. Mår ass illa ida. Är inte bakis men fett seg och trött. Vi ska tydligen festa ida med men tror absolut inte att jag kommer kunna dricka. Får vara den nykra ida. En kill kompis till Cami kommer hit oxå. Kanke träffar Mr M mitt ex igen. Vi får se vad som händer. Hur som helst så ska vi åka hem imorn. Har tagit massa bilder lägger in de sen. Det är snö här usch ingen lust o gå ut. Ska vara lite social nu.

Puss så länge / Miss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0