What to dooo

Just nu är hos pappa. Haha höll på o skriva mamma istället för pappa. Antar att jag inte är van...Min bror ville att jag skulle hänga med hit. Han har tydligen tråkigt här, det känns som om alla gör sitt. Han sitter o glor på tv hör inte ens när jag pratar så det känns inte så bra. Kom jag hit i onödan kanske :S Ah vet inte..har grovt ont i huvedet sen igår. Somnade halv 7 kunde inte hålla mig tills jag skulle till sjukan. Min begandlare ringde när jag sov fast jag svara inte. Känner fett taskig. Hon har verkligen gett mig tusen chanser. Nu siiter jag och skickar bilder från min brors dator till min mamma. Mamma har aldrig sätt pappas tjej. Kan tänka mig att hon e nyfiken. Så utan att ngn upptäcker o märker ngt ska jag försöka få me bilderna. Är det taskigt, de e inte som om jag ska göra ngt me bilderna bara visa d ti mamma hehe. Fan asso bara för att jag gör ngt "dumt " så känns som att ngn ska komma in o se det jag gör =/ Då blir det feeeeett pinsamt haha pappa kommer kasta ut mig :P La la la la d e tråkigt, va ska man göra....Tell me tell me what to doo =D


                         
                                       Från förra året hos pappa . Va brun jag var =)

Kommentarer
Postat av: elina

dags att uppdatera babe!!

2008-12-02 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0