Solaruim

Ida på sjukhuset hade vi avslutningslunch. Det var en tjej som var klar med sin behandling så hon slutade. Det belv tal, applåder och efterrätt. Och så fick hon ett stort kort från oss som vi gör själva och alla hade skrivit i. Får man ha som minne och kolla i när man mår dåligt. Kan inte tänka på den dagen jag ska sluta, det kommer bli mkt tårar kan jag säga. Lite läskigt faktist när man tänker på det. Nu har jag inte så långt kvar häller. Kämpa Denizzz!!! :p
Efter sjukan åkte jag till komethallen och träffade min kompis Sara. Vi brukar sola där. Ass bra solaruim plus billigt!! Hon fyller år snart så vi måste bli bruna tills dess =) Nu sitter jag här orkar inte gå ner ti tvättstugan...har tvättat klart men kläderna måste bara torka såå jobbigt. Vill verkligen lägga mig. Kommer typ inte kunna vakna imorn ska gå hel da oxå. Nä nu får jag gå ner till tvättstugan o hänga kläderna på tork-

Natti natti / Miss D

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0