Paniiik

För ngr timmar sen när jag satt framför datorn loggade min pappa in på msn. Det var jätte jätte länge sen han gjorde det! Vart ass glad =D Så jag passade på och skicka alla bilder som jag hade tagit som han inte hade sätt  :p Det vart ju mer en 60 bilder. Precis när jag var klar hade skickat alla bilder kunde jag inte skriva tagentbordet och musen slutade funka. Fick starta om datorn typ 5 gånger och det funkade fortfarande inte , tänkte nu har jag förlorat min dator. Men som tuuur började den funka ingen! Och tur att jag hann skicka alla bilder till pappa innan datorn fucka sig så där! 


                      
                     
                                                                        Min cp dator!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0