Lördagskväll

Är hemma själv. Min "sambo" åkte hem tills sin kompis. Är fett seg ida, tänkte bara ha mys dag med mig själv. Kolla lite på filmerna som kommer på tv.  Kollade på The Grudge nyss och nu är det dags för The Cell. De är ju väldigt äckliga men inte så läskiga. Köpte lite godiis oxå hehe. Kollade igenom mina papper ett tag sen. Den här månaden har varit jätte jobbig. Har fått massa påminnelser och till o med hamnat hos intrum justitia. Det är helt sjuk för att jag har redan betalat allt som jag ska. Det måste de  ju medela varandra om! Får ringa och kolla läget. Känner på mig att den här mnaden kommer bli en fattig månad. Blir så arg på mig själv vad gör jag av alla pengar. Från o med nästa månad måste jag skärpa skriva upp allt jag köper och inte slösa på onödiga saker utan att tänka! Skadar & sätter mig själv i dålig situation. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen!

Puss så länge / Miss D

                              
                                                              Pengar växer knappast på träd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0